Főoldal
Vissza
Akadálymentes
változat
Nyelvválasztás
Pozíció frissítése
Útvonaltervezés
Hirdető
adatlapja
Rövid leírás
Elérhetőségek
Kubb Pro
Ár: 11 900 Ft
Hirdető adatlapjának megtekintése
A termék
Rövid ismertetése
A kubb pro játék új és izgalmas kihívások elé állíthatja használót! Még több ügyesség, stratégiaalkotás és még több vidámság!
A termék
Részletes ismertetése

Kubb Pro készletünk a klasszikus kubb játéklehetőségekhez képest - ahol a színeknek nincs jelentősége - a színek használatával nagyobb kihívást támasztó összecsapásokat hozhatunk létre, ha a mezőnykubbok tekintetében először mindig a saját színünket kell visszaszereznünk és csak utána támadhatjuk az ellenfél mezőny és alapvonali kubbjait!

A pályaméreteket arányosan csökkenthetjük is, ha az eredeti 5 x 8 méteres pályát nagynak találjuk vagy éppen a kertünkben nincs éppen ekkora szabad hely.

Kubb játékszabály

Jelöljük ki a pályánkat a készletben található kijelölő pálcák igénybevételével. 4 db pálcát a sarkok kijelölésére használjunk a maradék 2 darabbal pedig a  képzeletbeli középvonal két szélső pontját jelöljük meg.

Állítsunk fel 5-5 db kubb bábut a két rövidebbik alapvonalon egyenlő távolságra egymástól. A képzeletbeli átlók metszéspontjára kerül a király. Amennyiben már a csapatok is megvannak, akkor készen is állunk a játékra. De ki kezdjen? Ezt a fontost kérdést dobással döntjük el, mégpedig úgy, hogy a szembenálló csapatok tagjai közül 1-1 személy a saját alapvonaláról egyszerre dob a király felé. Az a csapat fog kezdeni akinek a dobójátékosa a legközelebb dobta a dobófát a királyhoz, úgy, hogy nem döntötte fel és nem dobta át az ellenfél térfelére. Amennyiben az utóbbi kettő közül bármelyik megtörténne, úgy a "vétlen" csapat kezdi a játékot!

A játék menete:

A kezdő csapat 2 dobófával indítja a versenyt, amire az ellenfél 4 dobófával válaszol, majd a kezdő csapat 6 dobófával felel vissza és inentől már mind a 6 dobófa rendelkezésére áll mindkét csapatnak. A cél, hogy az ellenfél térfelén álló kubb ledöntésre kerüljön.

Most pedig jön egy kis bonyolítás, de nem vészes!

Ugyanis az alapvonalról ledöntött kubb bábuk  - alapvonali kubb -nem tűnnek el, hanem bekerülnek a mezőnybe, mégpedig úgy, hogy akinek a kubbjait ledöntötték az a csapat átdobja őket az ellenfél térfelére - megnyerték őket -, az ellenfél pedig felállítja azokat azokat a végleges helyükön mezőny kubb. A kubb bábuk mindig a kisebbik talpukkal kerülnek felállításra, tehát nem lehet őket elfektetni, hogy melyik talpukra állítják őket az mindig a fogadó fél dolga.

Amikor felállításra kerültek az átdobott kubb bábuk, akkor az átdobó fél próbálja meg őket ledönteni. Fontos, hogy amíg van a mezőnyben kubb addig alapvonalit nem lehet támadni, de ha az utolsó mezőnykubb ledöntése után a dobófa úgy pattanik tovább, hogy ledönt egy alapvonali kubb bábut is, az természetesen érvényes dobásnak számít. 

A játék addig folyik amíg valamelyik térfélen még van álló kubb, ha már nincsen akkor lehet dobni a királyra, amennyiben azt sikerül ledobni, akkor az azt ledobó csapat nyert, ha viszont meg van az ellenfél térfelén álló kubb és úgy dönti le a királyt akkor bizony veszített!

Ugye, hogy nem bonyolult?

A dobás:

A dobófát csak függőlegesen , alulról felfelé és előre lehet elhajítani. Pöröghet, csúszhat, de a függőleges hosszírányú tengelyétől nem mozdulhat el, azaz nem lehet helikopterezve dönteni a bábukat. Termnészetesen ha pár fokot eltér a függőlegestől az még nem kizáró ok, de törekedjünk qa minimális eltérésre.

Jó játékot kívánok!

Zsolt

Elérhetőségek
Keress minket bátran
Útvonaltervezés a címhez
Veszprém, Bakony u. 4.
Termék másolása sikeresen megtörtént.
Mégsem
Ennyi idő odaérned, és még odaérsz zárásig.
Ennyi idő odaérned, de már nem érsz oda zárásig.
Ennyi idő odaérned.
Bezárás
Bezárás
Nyelvválasztás:
Magyar
Angol
Cseh
Dán
Francia
Görög
Héber
Holland
Horvát
Japán
Kínai
Lengyel
Lett
Német
Norvég
Olasz
Román
Spanyol
Svéd
Szerb
Szlovák
Szlovén
Török
Ukrán